A papíralapú ügyintézés egyre rohamosabban kezd kimenni a divatból. Akit eddig hidegen hagyott az online ügyintézés, az most akarva, akaratlanul belekóstolhatott a karantén ideje alatt. Egy letisztult, könnyen kiismerhető weboldalon, mobilos applikáción keresztül sokkal egyszerűbb navigálni és a számlabefizetést, rendelést, csomagküldést intézni, mint a hivatalokban, hosszú sorban állást követően.

Az online csomagfeladásnak több előnye is van (forrás: Csomagnet). Például, hogy néhány perc alatt lebonyolítható. Megadjuk az adott küldemény pontos paramétereit, a címzett adatait és már csak várnunk kell a futárszolgálat emberére, aki felveszi a csomagot. Európán belül akár 1 munkanap alatt kézbesíthető egy küldemény a TNT kiemelkedő szolgáltatása által. A tévhit ellenére nem kell hosszasan klikkelgetni és bonyolultan megfogalmazott űrlapokat kitölteni.

A csomagnet.hu értelemszerűen magyar nyelvű weboldal. Ezen keresztül megtekinthetjük számos nemzetközi futárszolgálat ajánlatát a bel- és külföldi csomagküldéssel kapcsolatban. Természetesen Hollandiába is eljuttathatjuk a küldeményt, például Rotterdamba vagy akármelyik más városba. Kényelmesen, otthonról a laptop előtt lebonyolítható az egész folyamat. A fizetés ugyanennyire egyszerű, hiszen bankkártyával vagy banki átutalással is történhet. Nem kell feltétlenül a TNT szolgáltatását választanunk, hiszen a GLS és a DPD is vállal csomagszállítást Hollandiába.

A weboldalon mindhárom futárcég díjait megtekinthetjük az adott küldeménnyel kapcsolatban és ezek közül egyszerűen csak ki kell választanunk az ideális változatot. Hogyha ritkán adunk fel küldeményt külföldre, akkor nem éri meg feltétlenül regisztrálni. Ennek az előnyeit inkább azok élvezhetik elsősorban, akik gyakran foglalkoznak külföldi csomagküldéssel. Viszont, aki mindenképp szeretné nyomon követni, hogy éppen hol tart Hollandia felé a küldemény, az a regisztrációt követően bármikor utánanézhet. Mindezekért a szolgáltatásokért nem kell külön fizetni, ahogy az azonnal online díjkalkulációért sem.